Hier beneden ziet u de gepersonaliseerde planners van de startende docenten. Op 25 januari, 22 februari, 29 februari, 21 maart en 28 maart kunnen zij hun planning zelf vormgeven. Bijvoorbeeld door een scholenbezoek, lesmateriaal ontwikkelen, een congres bezoeken etc.
Naam: Peter Adriaans
Locatie: Bernardinus/Sintermeerten
Locatie: Bernardinus/Sintermeerten
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Ochtend à bezoek Bernardinus SVOPL
Middag à Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD/autisme (G. Vaessen) middag afw. Vanwege proefwerkweek
Bernardinus. Indien mogelijk hele dag vanwege testen Wintoetsen in
computerlokalen
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Oudergerichte communicatie (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Tijd om te duiken in materiaal/ nieuw materiaal ontdekken voor
muziek (klassencement etc)
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Uitwisselwandeling (ideeën en werkvormen etc. tijdens een
wandeling bespreken met elkaar)
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Tijd voor verdieping wintoets vak Muziek
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Individueel gesprek met coach/expert over afschakeling en “getting things done”
|
28 maart
|
Tijd voor verdieping Wintoets vak muziek
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
Naam: Niels van Bun
Locatie: Herle
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Ochtend: Informeren I-coach m.b.t. wintoetsen wiskunde
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Ochtend: Digitaal toetsmateriaal voorbereiden
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Ochtend: Ontwikkelen
lessenserie wiskunde
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Ochtend: Lessen observeren (mentor)klas 3PIE
|
28 maart
|
Ochtend: Digitaal toets
materiaal voorbereiden
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Patrick Bus
Locatie: Bernardinus college
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Lessen Robert Bouwens, voorbereiding proefwerkweek
|
14 december
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Lessen Gijs Lumeij, analyse resultaten trimester 1.
|
11 januari
|
Oudergerichte communicatie (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Lessen Gijs Lumeij
|
1 februari
|
Lessen Robert Bouwens
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Lessen Robert Bouwens
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lessen Robert Bouwens
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Voorbereiding proefwerken iom Gijs en Robert
|
21 maart
|
Lessen Gijs Lumeij
|
28 maart
|
Lessen Robert Bouwens
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Lessen Robert/ Gijs
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Mark Boumans
Locatie: Holz
Locatie: Holz
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Bezoek Arcus (biologie)
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Lesbezoek collega’s Holz
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lesvoorbereiding, ontwikkelen eigen materiaal
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Lesvoorbereiding, ontwikkelen eigen materiaal
|
28 maart
|
Lesvoorbereiding, ontwikkelen eigen materiaal
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie en slotactiviteit
|
Naam: Paul Cober
Locatie: Thermen
Locatie: Thermen
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Leerlingenbesprekingen Thermen
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ADD (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Aan de slag met je collega’s over werkvormen / intervisies over
gepersonaliseerd leren
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Combinatie van leer- gedragsstoornissen in één klas (bijv.
meelopen met buddy op Thermen/PPL)
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Klassenmanagement
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Met vaksectie binnen startende docenten samen brainstormen over
lessen en lessen ontwikkelen.
|
28 maart
|
Meelopen op scholen.
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Yvonne Gottfried
Locatie: Herle
Locatie: Herle
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Ochtend à bezoek Bernardinus SVOPL
Middag à Jan |
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD/autisme (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Oudergerichte communicatie (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe
activiteit) (B. Van Kuijk)
|
25 januari
|
Lesvoorbereiding voor vaksectie (nieuwe
speerpunten)
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Lesvoorbereiding voor vaksectie (nieuwe
speerpunten)
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lesvoorbereiding voor vaksectie (nieuwe
speerpunten)
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Lesvoorbereiding voor vaksectie (nieuwe
speerpunten)
|
28 maart
|
Lesvoorbereiding voor vaksectie (nieuwe
speerpunten)
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
Naam: Thom Gubbels
Locatie: Benardinuscollege
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Lesbezoek collega’s, voorbereiding open dag, bezoek andere
svopl-scholen
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Mentorzaken i.v.m. ouderavond, bezoek andere svopl-scholen?
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lesbezoek collega’s, lesvoorbereiding, toetsen maken, Bezoek andere svopl-scholen?
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Meelopen bij biologie sectie op een andere school
|
28 maart
|
Lesvoorbereidingen, leerlingbegeleidingen.
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie en slotactiviteit
|
Naam: Linda Gulpen
Locatie: Bernardinuscollege
Locatie: Bernardinuscollege
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Wellicht optie gastspreker/ meelopen coach
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Observeren gymlessen collega/ lessen voorbereiden
|
24 februari
|
Congres Edushock (vrij regelen wordt verzorgd)
|
29 februari
|
Lessenreeks turnen maken/ lessen voorbereiden
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Meelopen coach?
|
28 maart
|
Collega bezoeken/ observeren andere school.
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Femke Heinink
Locatie: Bernardinuscollege
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan.
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Lesbezoeken collega’s Bernardinuscollege
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Gymsectie bewegingen en coaches mee volgen
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Bezoek aan Thermen/Herle bij Rolf/Joep
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Gymsectie bewegingen en coaches mee volgen
|
28 maart
|
Werken aan lessenreeks voor buitenprogramma
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Ron Hendrix
Locatie: Herle
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe
activiteit) (B. Van Kuijk)
|
25 januari
|
Afdeling consumptief op de kaart zetten
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Gebruik maken om bij andere docenten in de les
te kijken
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Meelopen op Thermen
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Consumptief
|
28 maart
|
Consumptief
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vvrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie en slotactiviteit
|
Naam: Nadia Jeha
Locatie: Herle College
Locatie: Herle College
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Ochtend à bezoek Bernardinus SVOPL
Middag à Lesgeven Herle |
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Ochtend à informeren I-coach mbt wintoetsen wiskunde
Middag à lesgeven Herle |
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Ochtend à Digitaal toets materiaal
voorbereiden, (Niels)
Middag à lesgeven Herle |
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Ochtend à Ontwikkelen lessenserie wiskunde samen met Niels
Middag à lesgeven Herle |
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Ochtend à Lessen observeren klas 3M&T (deze klas
loopt nog niet lekker)
Middag à lesgeven Herle |
28 maart
|
Ochtend à Digitaal toets materiaal voorbereiden
Middag à lesgeven Herle |
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Anouk Jeukens
Locatie: Charlemagne College, locatie Eijkhagen Sintermeerten College
Locatie: Charlemagne College, locatie Eijkhagen Sintermeerten College
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Uitwerken werkvormen AHD
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Ontwikkelen opdrachten gs/ec/ak Erasmus +
internationaliseringsproject Eijkhagen
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lesvoorbereidingen
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Schoolexamens maatschappijleer
|
28 maart
|
Lesvoorbereidingen
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Roxanne van Kessel
Locatie: Holz
Locatie: Holz
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Meelopen met buddy op Thermen/PPL
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Scriptie
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Brainstormen met vaksectie over lessen
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Lessen observeren op eigen locatie
|
28 maart
|
Schriftelijke overhoringen ontwerpen
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessement’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie en slotactiviteit
|
Naam: Maud Lemmens
Locaie: Holz + PPL
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Meelopen op scholen (liefst binnen vaksectie muziek: hoe wordt
dit vormgegeven op andere VMBO-scholen?)
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Met vaksectie binnen startende docenten brainstormen over lessen
en lessen ontwikkelen
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lessen van andere startende docenten bekijken
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Met andere startende docenten een document maken vol tips: hoe
handel ik in bepaalde situaties? Concrete alledaagse situaties bespreken en
alle mogelijke reacties/oplossingen noteren, zodat er een overzichtelijk
document verschijnt.
|
28 maart
|
Meelopen op scholen: IBBO (ik ben bewust onderwijs?)
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Maritza Lopez
Locatie: Sintermeerten
Locatie: Sintermeerten
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
SEW
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Mentorouderavond voorbereiden en lessen
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Deze dag graag benutten voor mijn verhuizing; krijg de sleutels
van mijn nieuw huis in België, moeten dus alles verhuizen. Mijn vriend heeft
deze dag vrij geregeld op het werk.
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Binnen vaksectie brainstormen
|
28 maart
|
Pasen?
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Rachelle Meijer
Locatie: Bernardinuscollege
Locatie: Bernardinuscollege
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Meeloopdag Willem 1 college.
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Lesbezoeken collega’s
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Uitwerken l.o. stof en kaarten met medecollega
Bernardinuscollege.
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Meeloopdag collega’s SVOPL.
|
28 maart
|
Mogelijkheden tot uitloop andere activiteiten.
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie en slotactiviteit
|
Naam: Joep Souren
Locatie: BCPL Thermen
Locatie: BCPL Thermen
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
SVOPL school, gymsectie bezoeken? (Bernardinus?)
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
SVOPL school, gymsectie bezoeken? (Eijkhagen?)
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Contact leggen met coach/trainer?
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Ntb
|
28 maart
|
Ntb
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie en slotactiviteit
|
Naam: Rolf Verheezen
Locatie: Herle
Locatie: Herle
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Lesbezoek bij vakcollega’s van het Herle college (Rick Vronen en
Bart Bezemer). Doel: Hoe gaan deze collega’s om met deze doelgroep tijdens
een gymles. Observeren van verschillende stijlen.
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Gymlessen bezoeken op een
andere school (bij voorkeur Thermen of PPL).
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Deze laat ik nog open/vrij, tegen die tijd stel ik mijn planning
bij!!!! Zodat ik wel iets zinvols kan gaan doen ipv nu maar wat op papier zetten
;)
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Zelfstudie op Bernardinuscollege.
|
28 maart
|
Deze laat ik nog open/vrij, tegen die tijd stel ik mijn planning
bij!!!! Zodat ik wel iets zinvols kan gaan doen ipv nu maar wat op papier
zetten ;)
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Laura Vroomen
Locatie: Bernardinuscollege
Locatie: Bernardinuscollege
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Bezoek Bernardinus en Jan
|
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
ASS (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Lesbezoeken Bernardinuscollege bij collega’s
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Zelfstudie: lessen maken, proefwerken nakijken en dergelijke
(thuis).
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Lesbezoek bij nieuwe collega’s van andere vakken
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Zelfstudie op Bernardinuscollege.
|
28 maart
|
Lesbezoeken aan collega’s van mijn eigen sectie Nederlands.
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
9 mei
|
Vrij
|
16 mei
|
Werkcollege ‘assessment’
|
23/30 mei
|
Individueel gesprek
|
6 juni
|
Vrij
|
13 juni
|
Eindpresentatie + slotactiviteit
|
Naam: Layla Wirds
Locatie: Sintermeertencollege
Locatie: Sintermeertencollege
2 november
|
Studiedag Sintermeerten
|
9 november
|
Studiedag Bernardinus
|
16 november
|
Ochtend à bezoek Bernardinus SVOPL
Middag à Flipping the classroom: hoe de les in te vullen |
23 november
|
Gedrag (G. Vaessen)
|
30 november
|
ADHD/autisme (G. Vaessen)
|
7 december
|
Vrij
|
14 december
|
Angststoornissen (G. Vaessen)
|
4 januari
|
Vrij
|
11 januari
|
Oudergerichte communicatie (G. Vaessen)
|
18 januari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc. (doe activiteit) (B.
Van Kuijk)
|
25 januari
|
Flipping the classroom: hoe de les in te vullen
|
1 februari
|
Vrij
|
8 februari
|
Vakantie
|
15 februari
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
22 februari
|
Eigen werktijd: lessen voorbereiden, op Herle voor overleg
|
24 februari
|
Congres Edushock
|
29 februari
|
Bezoek Niekee Roermond: meerdere startende docenten willen
mee (Linda, Rachelle M, Femke)
|
7 maart
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
14 maart
|
Vrij
|
21 maart
|
Lessen observeren bij collega’s voor eventuele master
(bovenbouw)
|
28 maart
|
Eigen werktijd: lessen
voorbereiden, op Herle voor overleg
|
4 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
11 april
|
Vrij
|
18 april
|
Didactische werkvormen/differentiatie etc.
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten